آیا استفاده از نام خود به عنوان یک نام تجاری ایده خوبی است؟


آیا استفاده از نام خود به عنوان یک نام تجاری ایده خوبی است؟

علیرغم اینکه این چیزی جز شرط لازم است ، ممکن است شما به عنوان یک مالکیت تنها بخواهید به جای کار با نام قانونی خود ، نام کسب و کار را ثبت کنید ، به عنوان مثال:

در صورت عدم کمک به شخص دیگری ، شما مشاوران ، سازندگان ، مجریان ، متخصصان و غیره را نیز با استفاده از رمزگذاری نام بسیار شخصی خود به خوبی کمک می کنید. بعنوان مثال ، شغل شما در یک صنعت دیگر است ، مثلاً مونتاژ و منظور شما این است که در پایان تجارت را با تحکیم یا به طور بالقوه در دست گرفتن همدستان و کارگران رشد دهید.

در صورت داشتن یک اسم معمولی ، به عنوان مثال "شرکت محمدی" و به دنبال مشتری هستید تا با زحمت شما را در وب کشف کند ، استفاده از نام بسیار شخصی شما احتمالاً فکر هوشمندی نیست.

در صورتی که نام شما طولانی باشد ، املای مشکل آفرین است ، یا یادآوری چیزی غیر از این دشوار نیست ، ممکن است بخواهید از یک نام جایگزین استفاده کنید.

دستورالعمل های مرحله به مرحله برای ثبت نام یک تجارت

در کانادا ، هنگامی که شما یک نوع مالکیت تجاری ، به عنوان مثال یک مالکیت شخصی را انتخاب کرده اید ، با تجربه کردن راهی برای ثبت نام در شغل خود با موقعیت مشترک مناسب ، تجارت خود را ثبت می کنید.

آیا نیاز به ثبت نام مشاغل در انتاریو دارید؟ شما باید شغل خود را در شعبه شرکت های وزارت مصرف کننده و خدمات بازرگانی ثبت کنید.

به شرط شروع کار در نوا اسکوشیا ، باید تجارت خود را در ثبت شرکتهای سهامی نووا اسکوشیا ثبت کنید.

به شرط شروع کار در BC ، باید شغل خود را در ثبت شرکت ثبت کنید.

در همه موارد ، گام اول انتخاب و ثبت نام یک نام تجاری است ، روشی که به طور مرتب نیاز به جستجوی نام دارد.

با شروع از آنجا ، تکنیک مورد نیاز برای ثبت نام یک نام تجاری به نوع مالکیت تجاری که برای تجارت جدید خود تصمیم گرفته اید متکی است. (برای اطلاعات در مورد انواع مختلف مشاغل در کانادا ، نوع دیگری از تجارت را انتخاب کنید.)

روش اصلی برای ثبت نام کسب و کار برای یک مالکیت یا انجمن خاص این است که یک نام تجاری را جستجو کنید ، ساختار نامناسب شغل را ثبت کنید و هزینه خود را پرداخت کنید. منطقه ثبت نام مشاغل این سایت با کلیه کتابخانه های مختلف متنوع ارتباط دارد تا این روند را برای شما تسریع کند.

[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 20 مهر 1398 ] [ 19:29 ] [ kimia ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر