آیا نیاز به ثبت شرکت خود دارید؟


آیا نیاز به ثبت شرکت خود دارید؟

تقریباً کلیه سازمانها در کانادا باید جداگانه از مالکیتهای شخصی که فقط با استفاده از نام قانونی صاحب مالک و بدون هیچ گونه هزینه ای افزوده می شود ، نام تجاری خود را در مناطق یا مناطق خاص خود ثبت کنند. هر نوع مالکیت تجاری دیگری ، از جمله سازمانها ، باید نامهای تجاری خود را ثبت کنند.

ثبت نام مشاغل یک ضرورت قانونی است نه تصمیم گیری. طبق گفته های زیر ، نیوفاند لند و لابرادور موارد ویژه این استاندارد عمومی هستند. در آن سرزمین ها ، شما لازم نیست که به هیچ وجه نام مالکیت یا انجمن های خاص را ثبت کنید.

استفاده از نام حقوقی خود به عنوان یک نام تجاری

در صورتی که تجارت شما یک مالکیت شخصی داشته باشد و شما مایل به کار با نام شخصی خود باشید ، باید نام قانونی قانونی شما باشد - شما نمی توانید به عنوان مثال ، "Inc" را به چیزی اضافه کنید. یا "شرکت" یا "و شرکاء" ، و همچنین قادر نخواهید بود آنچه را که به مشتریان / مشتریان بالقوه ارعاب در مورد آنچه انجام می دهید ، درج کنید.

برای این شانس که ، برای مثال ، شما تصمیم گرفتید که تجارت خود را چیزی بنامید ، به عنوان مثال "خدمات مشاوره جان اسمیت" ، لازم است نام و نام خانوادگی من را ثبت کنید ، صرف نظر از اینکه شما آن را به عنوان یک مالکیت تنها اداره می کنید.

برچسب ها: آیا نیاز به ثبت شرکت خود دارید؟ ,
[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 24 مهر 1398 ] [ 10:47 ] [ kimia ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر