نکاتی درباره ایجاد و رشد برند شخصی شما


علامت گذاری به صورت فردی اثری از نام یا حرفه شما ایجاد می کند. شما از این اثر برای بیان و انتقال استعدادها ، شخصیت ها و خصوصیات خود استفاده می کنید.

ما به عنوان یک کل می توانیم یک برند باشیم و ظرفیت خود را توسعه دهیم و یکی از انواع خود باشیم. این امر افراد را به سمت موارد ، دولتها یا حتی فقط پیامهای ما جلب می کند. تصویر شخصی شما باید درمورد هویت شما باشد و آنچه را که در جدول آورده اید.

ساختن یک برند تجاری مستلزم سرمایه گذاری و تلاش قابل توجهی است ، اما با وجود همه مشکلات ، این توجیه است. این چیزی است که هیچ کس نمی تواند شما را از بین ببرد ، و می تواند همه شما را از طریق حرف خود دم کند. این یک ضرورت اقتدار است که به افراد می گوید هویت شما چیست و محرک بزرگی برای شما است.

نه فقط برای افراد مشهور

مارک های انفرادی برای همه افراد نه تنها برای افراد مشهور یا افراد تجاری که دارای سازمان های بسیار خاص خود هستند. آنها می توانند سس رمز و رازی باشند که باعث می شود شما در یک جمع از رزومه ها آویزان شوید. به شرطی که شما تصویر شخصی خود را ایجاد نکنید ، دیگران این کار را برای شما انجام می دهند. ایجاد تصویر خود یک روش فعال برای کنترل پیشرفت حرفه شما و نحوه مشاهده شما در مرکز تجاری است. avkanî

یک مارک تجاری مستقل بر توانایی شما در فرود موقعیت های صحیح یا پیشرفت ها تأثیر می گذارد و ظرفیت شما را برای افزایش توانایی و سرمایه گسترش می دهد.

کشف مارک شما

ویژگی های خود را بشناسید و چه چیزی شما را به نوعی تبدیل می کند. خصوصیات و خصوصیاتی را که در حرفه خود کار کرده اید در نظر بگیرید. در صورت خاموش بودن دام شما ، یک منطقه را در نظر بگیرید که همه بگویند شما بیش از انتظارات هستید. در صورت وجود همه چیز که به دام افتاده اید ، از دیگران بخواهید ارزیابی مثبتی از آنچه در هنگام در نظر گرفتن شما دارند ارزیابی کنند.


برچسب ها: نکاتی درباره ایجاد و رشد برند شخصی شما ,
[ بازدید : 174 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 24 مهر 1398 ] [ 10:38 ] [ kimia ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر