چگونه یک مارک تجاری واقعاً متمایز ایجاد کنیم


چگونه یک مارک تجاری واقعاً متمایز ایجاد کنیم:علامت تجاری شما مهمترین منبعی است که مشاغل شما تا به حال ادعا می کند ، بنابراین تشخیص اینکه چگونه می توانید یک مارک تجاری بسازید که شما را از این چالش تشخیص دهد و باعث شود که همه را به خود جلب کنید ، ضروری است. یک علامت تجاری ضعیف می تواند شما را در سؤالات مشروعیت ببخشد و تلاش های تبلیغاتی شما را فریب دهد.

علامت تجاری طرح ، کلمه ، بیان یا تصویر است که مورد یا امور شما را از دیگران در مرکز تجاری می شناسد. این یکی از سه اصطلاح مشروعیت است که نوآوری محافظت شده را به تصویر می کشد - دو مورد دیگر حق چاپ و حق چاپ است.

انتخاب یک علامت تجاری مناسب و مطابق با پیروی از این قوانین اساسی ساده است.

فاصله استراتژیک از علائم تجاری که امکان ثبت نام وجود ندارد ، حفظ کنید

هیچ نکته ای وجود ندارد که منابع را به یک علامت تجاری که نمی توانید در آن ثبت کنید اضافه کنید. ثبت نام این امر شما را از مدعیان محافظت می کند ، حقوق مالکیت خود را در نامه تضمین می کند و اجرای امتیازات شما در برابر حق چاپ را ساده تر می کند. انواع خاص کلمات ذاتاً دشوار است که ثبت نام کنند و باید از آنها دور شوند ، همانطور که در زیر بررسی شده است.

به سادگی کلمات توصیفی کار نمی کنند

کلماتی که ماهیت یا ماهیت کالاهای تجاری یا اداری را که به فروش می رسند به تصویر می کشد ، مجاز به ثبت نام نیستند. از این پس ، اثر "آبجو سرد" برای استفاده با آبجو را نمی توان وارد کرد به این دلیل که کالای اصلی فروخته شده را به تصویر می کشد. هر زمان که ثبت نام می کرد ، هر کسی را از استفاده از کلمات "سرد" و "شرط بندی" برای به تصویر کشیدن آبجو خود باز می داشت.

[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 23 مهر 1398 ] [ 15:46 ] [ kimia ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر