برای شروع یک تجارت چه ابزاری نیاز داریم؟


فکر کنید اکنون تصمیم میگیرید که بیزینس خویش را آغاز زده و به فرض کالای خویش را به بازار عرضه فرمایید و کسب در آمد کنید!
برای این کار نیاز به چه فاکتور هایی دارید؟
مسلما او‌لین فاکتور داشتن کالای مطلوب و کیفیت خوب برای عرضه در بازار فروش است ولی چه فاکتوری شما‌را از باقی فروشندگان مختلفی می کند؟
ممکن است هزاران نفر یک جنس را به فروش برسانند ولی مردمان به چه شکل تشخیص می دهند که کالای x وابسته به شماست؟
آیا صورت فرآورده یا این که کیفیت آن است؟یا شیوه بسته بندی آن محصول؟
خب!همه این فاکتورا سبب تمایز یک متاع از دیگری ست ولی چیزی که سبب ساز می شود عموم مردم یک متاع را گزینش و به کار گیری نمایند ( نام ( آن مال است .
برای مثال موبایل تلفن همراه را در حیث بگیرید;محصولی که امروزه بخش اعظم مردمان از آن به کار گیری می نمایند . پس چرا همگی یک تلفن همراه گوشی یکسان ندارند و هر فردی از یک نوع گوناگون به کارگیری می کند؟
برهان این فرمان مضاعف بی آلایش است . مردمان دنبال ( نام ( مورد‌علاقه خویش می‌روند و کالای متبوع خویش را تهیه و تنظیم می نمایند که در ضابطه تجارت به آن نام , ( مارک ( یا این که ( آرم تجاری ( گفته می شود .
( مارک ( شاخصه ای است که کالاهای یکسان را از نیز مختلفی می نماید . مثلا ممکن است شما از موبایل ( اپل ( به کار گیری نمایید البته یک کدام از اقوام شما از موبایل ( سامسونگ ( و دیگری از موبایل ( اچ تی سی ( .
فکر کنید برای تولید ها یکسان نام متمایز وجود نداشت , آنوقت همگی موبایل های گوشی یک نام داشتند و هیچوقت رقابتی نیز برای فروششان صورت نمی گرفت ولی چیزی که سبب ساز می شود در بازار رقابت تولید شده به عبارتی ( مارک ( است .
ثبت رسمی برند تجاری یا نماد تجاری ( قادر است یاری زیاد شایانی در جهت شناساندن و فروش آن فرآورده به شما بکند و به اصطلاح شمارا از دیگری متفاوتی نماید .
پس در‌صورتی‌که قصد ساخت و یا این که فقط عرضه سرویس ها و یا این که کالای خویش را دارید حتما ( مارک ( منحصر به فرد به خویش را به ثبت برسانید .


برچسب ها: برای شروع یک تجارت چه ابزاری نیاز داریم؟ ,
[ بازدید : 113 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 21 مهر 1398 ] [ 15:53 ] [ kimia ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر