دستورالعمل برای اختراع ایده اسباب بازی


دستورالعمل برای اختراع ایده اسباب بازی

اسباب بازی ها به خودی خود ساختار نمی یابند ، و در اینجا و آنجا اسباب بازی جدید داغ زیر توسط هیچ کس از تخیل توسط افراد مشاغل در نظر گرفته نشده است ، با این وجود توسط كاركنان مبتكر كه دارای تفكر خارق العاده ای هستند. با کمی یادگیری ، محافظت از فکر اسباب بازی ساده است و وقتی تصمیم به تبلیغ آن می گیرید ، حقوق آینده شما را در مورد آن اسباب بازی تنظیم می کنید.

اسباب بازی ها تجارت عظیمی هستند و باعث می شوند میلیارد ها دلار به طور مداوم و از افراد در سراسر جهان استفاده شود. به هر صورت ممکن است ، اسباب بازی ها ساختار خود را ایجاد نکنند ، و بعضی اوقات اسباب بازی جدید داغ زیر توسط افراد داخل مشاغل به هیچ وجه برنامه ریزی نمی شود ، با این وجود توسط کارگران مبتکر که دارای فکر فوق العاده ای هستند. با کمی اطلاعات ، محافظت از فکر اسباب بازی ساده است و وقتی آینده را به نمایش می گذارید ، حقوق آینده شما را در مورد آن اسباب بازی قرار می دهید

تصمیم گیری در مورد حق ثبت اختراع مورد نیاز

شما باید انتخاب کنید که آیا به یک حق ثبت اختراع یا یک علامت تجاری یا هر دو نیاز دارید. مجوزها برای نوآوری جدید یا بهبود یافته است ، در حالی که علائم تجاری هر شعاری ، کلمه ، نام ، تصویر یا ابزار یا هر ترکیبی از آن است که انتظار می رود برای تشخیص کالا مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال ، به شرطی که شما به عروسک دیگری فکر کنید که یک تکه عروسک باشد و عروسک ها به روشی دیگر یا خارج از یک روش دیگر ساخته شوند ، به هر دو حق ثبت اختراع احتیاج دارید (برای پوشاندن عروسک اصلی. ) و یک علامت تجاری (برای پوشش شخصیت های عروسک ها و جلوگیری از ساختگی). هر رویه بی نظیر است و به اتهامات جداگانه ای نیاز دارد ، بنابراین اگر محدودیت مالی شما محدود است ، ابتدا به آنچه نیاز دارید بگویید.


برچسب ها: دستورالعمل برای اختراع ایده اسباب بازی ,
[ بازدید : 110 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 10 مهر 1398 ] [ 14:26 ] [ kimia ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر