ثبت برند در کشور های اروپایی


ثبت مارک تجاری شما در اتحادیه اروپا

اگر در درجه اول فعالیت در اتحادیه اروپا (EU) دارید ، می توانید ثبت نام در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا را در نظر بگیرید. شما می توانید علائم تجاری خود را بصورت آنلاین ثبت کنید و ثبت نام 10 سال طول بکشد ، با تمدیدهای نامحدود. آنها دو فرآیند ثبت نام علامت تجاری ، یک مسیر منظم و "سریع" دارند که اطلاعات مربوط به هر دو را دارند.
استفاده از یک وکیل ثبت علامت و برند

این که آیا شما علائم تجاری خود را فقط در بین المللی یا در سطح بین المللی ثبت می کنید ، راهنمایی یک وکیل مالکیت معنوی به شما اطمینان می دهد که تمام جزئیات در آن حضور دارند و مسیر برای مارک تجاری شما هموار است. بدون داشتن وکیل ، می توانید خود را برای پرداخت هزینه های زیادی بیابید ، فقط اینكه درخواست مارك تجاری شما رد شود.


فقط به این دلیل که مارک تجاری خود را ثبت کرده اید ، به این معنی نیست که می توانید عقب بنشینید و نگران کسی نیست که آن را سرقت کند. ثبت نام این حق را برای شما فراهم می کند که شخصی را به دلیل نقض مارک تجاری خود به دادگاه برسانید ، اما این امر شما را از افرادی که می خواهند علامت تجاری شما را بدزدند محافظت نمی کند.

ثبت نام آنلاین برند

شما باید به طور فعال برای محافظت از علامت تجاری و سایر دارایی های دیجیتالی مانند برنامه های سرقت شده اقدام کنید. اگر به دیگران اجازه دهید از مارک تجاری شما استفاده کنند ، در اصل از مالکیت خود رها می شوید. بنابراین ، شما باید مواظب دیگران باشید که ممکن است از آن استفاده کنند ، و از یک وکیل کمک بگیرید تا نامه های خاموش و ناخواسته را ارسال کند و از وسایل دیگر برای اصلاح استفاده کند.


برچسب ها: ثبت برند در کشور های اروپایی ,
[ بازدید : 372 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 24 آذر 1398 ] [ 17:37 ] [ kimia ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر