مراحل ثبت طرح صنعتی


تبصره 1 در صورت بروز وقوع تأییدیه و سایر سوابق مربوطه توسط عناصر مشروع ، علامت آنها توسط افراد مصوب لازم است.

تبصره 2 - نام و نامزدی که در خارج از کشور زندگی می کند باید به ترتیب با حروف لاتین باشد و باید با حروف مشابه ثبت و ضبط شود.

2. بایگانی شخصیت سازنده نامزد و مدرس (شمارش کپی شناسنامه منحصر به فرد و کارت شناسایی ملی برای افراد عادی و ایجاد آگهی و جدیدترین نسخه های اصلاح شده در مورد عناصر قانونی به طور قابل فهم)

3-اگر ساختار دو بعدی باشد ، 5 نمونه از شکل یا واقع گرایانه یا 5 نمونه از طرح به عنوان آزمون

4-اگر طرح صنعتی به صورت سه بعدی باشد ، 5 نمونه از شکل یا واقع گرایانه یا 5 نمونه از نقشه به عنوان آزمون

5- در یک برنامه مدرن سه بعدی ، مرجع ثبت نام ممکن است با اعلامیه ، مدلی را درخواست کند. شدیدترین مدلی که نامزد در مدل ساختار خود ارائه می دهد ، حد 20 در 20 سانتی متر و بیشترین بار 2 کیلوگرم و از مواد جامد و بادوام خواهد بود.

6. یک دادخواست ترکیبی نیز نام مبدا را بررسی و در پرونده الکترونیکی درج می کند (به استثنای این مورد)
7-رسید اقساط هزینه بهره‌برداری و در صورتی که حداقل شامل دو یا چند طرح صنعتی باشد ، هزینه دریافت اقساط اضافی را دریافت کنید8- تأیید نیازهایی که باید همزمان با ضبط اطلاعیه یا حداکثر ظرف 15 روز از آن تاریخ ارائه شود.در صورتي كه كانديداً براساس ماده 9 قانون ، تقاضاي امتياز نياز كرده باشد ، بايد درخواست خود را كه اين حق را ابراز مي كند ، هنگام ارائه به مرجع ثبت نام ارائه دهد. این دادخواست باید همراه باشد:1. تاریخ و تعداد اعلامیه اول2. طبقه بندی جهانی مربوط به بیانیه اصلی3. ملت یا کشورهایی که بیانیه اول در آن برگزار می شود و اگر تأیید سرزمینی یا جهانی بستگی به امتیاز نیاز دارد ؛تاریخ ضبط معادل تاریخ ثبت با اداره است ، به این معنی که در ساعت مستند سازی ، این ادعا باید کلیه داده هایی را که انتظار می رود نامزد را بشناسد ، دقیقاً به عنوان تصویربرداری واقع بینانه از کالای حاوی طرح صنعتی درج کند.به شرط خاموش بودن کاندیدای ادعا حداقل دو بیانیه قبلی ، مدت زمان نیاز از دقیق ترین زمان مشخص می شود.9- سوابق نماینده در صورتی که دادخواست توسط نماینده قانونی انجام شودشرایط و مشخصات ویژه تصاویر ارسالی1-تصاویر دیگر باید حداکثر A4 باشند و به صورت عمودی فیلتر شوند.


برچسب ها: مراحل ثبت طرح صنعتی , طرح صنعتی ,
[ بازدید : 329 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 5 آذر 1398 ] [ 12:40 ] [ kimia ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر