انحلال یک شرکت سهامی خاص


ممکن است برخی از شرکتها بسته به میزان کار خود یا اینکه چقدر خوب در حال کار یا همکاری هستند ، موقعیت خود را در طول کار خود چندین بار تغییر دهند. شرکت در حال انتقال به یک مکان جدید است پرونده باید پس از موعد مقرر در یک لیست قانونی و رسمی ارسال شود.

اسناد مورد نیاز برای تغییر وضعیت شرکت سهامی خاص

آخرین روزنامه رسمی
در مورد هیئت مشورتی ، هیئت مدیره یافته های مجمع عمومی را ارائه داد
برای بیشترین بازدید با اعضای اصلی تبلیغات از جمله روزنامه و شرایط آن
اعلام کمترین میزان سهام شرکت بورس
رد شد

طبق ماده 2 ماده 4 قانون ، شرکت اعلام ورشکستگی می کند و اگر بانک دستور صادر کند ، شرکت مسئولیت پذیر است. در عوض ، سیاست پولی بانک باید مطابق قانون عمل کند.

عزل تصمیمات مصوب مجمع عمومی

مطابق ماده 2 قانون ، تخریب سهام شرکت در هر زمان و نشست عمومی شرکت به هر دلیلی ممکن است منجر به تخریب و تخریب شرکت شود. اگر قطعنامه معتبر باشد ، دو سوم از دو عضو حاضر و رای گیری ، برگزاری جلسات فوق العاده و بدون نیاز به مجوز ، ممکن است گزینه ای باشد.

اگر حداقل نیمی از سرمایه شرکت به دلیل از دست دادن مشاغل از بین برود ، جلسه ویژه در زمان ویژه برگزار می شود و از آنها خواسته می شود که سرمایه را کاهش یا کاهش دهند. در این حالت ، اگر مجمع عمومی فراخوانده نشود و مجمع فراخوانده نشود ، افسر می تواند درخواست انحلال شرکت را به مأمور بدهد.

حذف حکم دادگاه

دادگاه به شرکت دستور می دهد موارد زیر را از بین ببرد:

اگر خلقت کامل یا غیرممکن باشد.
در صورتی که شرکت بورس مدت طولانی است که وجود دارد و قانونی بودن آن منقضی شده است. البته مجمع عمومی این شرکتها می توانند قبل از انقضا قانونی بودن شرکت را افزایش دهند.


برچسب ها: انحلال یک شرکت سهامی خاص ,
[ بازدید : 261 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 14 آبان 1398 ] [ 15:52 ] [ kimia ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر