انواع و اقسام شرکت ها در پرتغال


انواع اصلی شرکت در پرتغال چیست؟

دو شرکت اصلی ساختار شرکتی برای شرکتهای خارجی وجود دارد و آنها به شرح زیر است:

شرکت دولتی (S.A.)
شرکت محدود خصوصی (Lda)

شرایط لازم برای تشکیل شرکت در پرتغال

حداقل سرمایه سهم یک Lda در حال حاضر 1 یورو است که باید قبل از پایان سال مالیاتی که شرکت در آن گنجانیده شده است پرداخت شود.
حداقل میزان تغییر سهام با میزان سهامداران تغییر می کند. یک سهامدار 1 یورو ، دو سهامدار 2 یورو. این میزان سرمایه با سهام کمتر به فعالیتهای تجاری شرکت بستگی دارد و نیازی به مجوز ندارد. سهامداران باید اعلام کنند مبلغ سهام دارایی واریز شده است.
برای راه اندازی حساب و فراهم آوردن شرایط مالی خوب ممکن است بانک ها بیش از این رقم نیاز داشته باشند. آنها باید بتوانند نشان دهند که شرکت دارای وثیقه خوب و یک برنامه تجاری خوب است.
برای امضای اسناد با دفتر اسناد رسمی و فرم های ثبت نام برای حساب بانکی ، باید به پرتغال مراجعه کنید. این کار باید ظرف 15 روز از زمان تشکیل شرکت در پرتغال انجام شود.
به منظور دریافت مکاتبات مالیاتی پرتغال ، صندوق پستی الکترونیکی لازم است. این موارد از طریق سرویس پست پرتغال (CTT) با یک کد شناسایی و رمز عبور خاص صادر می شود. حساب باید به طور مرتب بررسی شود.
حسابدار باید قبل از ادغام منصوب شود زیرا ثبت مالیات بر ارزش افزوده یا تشکیل اظهارنامه مالیاتی بدون دخالت حسابدار منشور مجاز نیست.


برچسب ها: انواع و اقسام شرکت ها در پرتغال ,
[ بازدید : 145 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 13 آبان 1398 ] [ 17:13 ] [ kimia ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر