تایم لازم پروسه ثبت برند تجارتی


تکمیل برنامه به خودی خود منبع تأخیر مشترکی است که هر اداره مالکیت معنوی دارای فرم های کاربردی ، قوانین و بلوک های خاص خود است. مراقبت در مورد پر کردن فرم های مربوطه و اطمینان از صحت داشتن همه جزئیات و عدم رعایت شرایط آنها می تواند زمان لازم ثبت برند زیادی را در روند درخواست کلی شما صرفه جویی کند. اگر با فرم ها یا مراحل آن آشنایی ندارید ، استفاده از تجربه و تخصص وکالت می تواند زمان و هزینه رد خود را برای شما صرفه جویی کند. به عنوان مثال ، در یک وبینار اخیر در مورد درخواست USPTO ، رندی مایکلز از شرکت حقوقی Trust Tree خاطرنشان کرد: بخش بهتری از برنامه های خارج از ایالات متحده که مشکلات را تجربه می کنند ، با الزامات مربوط به توصیف کالاها و خدمات متفاوت از موارد دیگر ، به مشکل برمی خورید. در مناطق دیگر
قصد استفاده در مقابل استفاده

اصول اصلی علائم تجاری این است که آنها به عنوان منبع منبع کالا یا خدمات خاص در تجارت شناخته می شوند و استفاده از مارک در تجارت یک مؤلفه اساسی در دستیابی و حفظ حفاظت است. مناطق مختلف در مورد استفاده شرایط مختلفی دارند. در اتحادیه اروپا ، شما باید 5 سال پس از درخواست خود از استفاده از علائم تجاری خود (و ادامه استفاده) استفاده کنید. استفاده از علائم تجاری احتمالی خود قبل از درخواست خود کاملاً ضروری نیست هر چند که البته ، شما می توانید این کار را انجام دهید. با این حال ، الزامات ایالات متحده متفاوت است. اگر از مارک تجاری بالقوه خود در تجارت استفاده نمی کنید ، می توانید با استفاده از "قصد استفاده" ثبت نام علامت تجاری را انجام دهید اما باید توجه داشته باشید که در این موارد ضرورتاً مراحل اضافی وجود دارد و بر این اساس زمان بودجه.
آخرین مهلت مکاتبات از دست رفته است

اگر اداره مالکیت معنوی که به آن تقاضانامه کرده اید ، درمورد درخواست خود مشکلی را در رابطه با درخواست خود پیدا کنید ، آنها یک دفتر کاری را صادر می کنند که بسته به منطقه ، شما یک مدت زمان مشخص برای پاسخ به آنها دارید. عدم پاسخ به این مهلت ها برای پاسخگویی یا ارائه اطلاعات بیشتر یا جزئیات نه تنها باعث کند شدن برنامه شما می شود بلکه در بعضی موارد می توانید ببینید که برنامه به طور کامل انجام نشد.
هزینه های پرداخت نشده یا نادرست

سیستم پرداخت هزینه ها از دفتر به اداره دیگر متفاوت است. در برخی موارد ، پرداخت با درخواست و در برخی دیگر مدت زمان پرداخت هزینه های مربوطه وجود دارد. سردرگمی بیشتر می تواند هنگام انجام پرداخت به ارزهای خارجی توسط پیش نویس بانکی یا چک ایجاد شود زیرا نرخ ارز می تواند بین روز نوشتن چک و دریافت آن در دفتر متفاوت باشد. این یک جزئیات کوچک اما جزئی است که می تواند تأثیر چشمگیری بر مدت زمانی که درخواست شما خواهد گذاشت ، بگذارد.
برنامه های مخالف

اگر طرف دیگری درخواست شما را قابل اعتراض دانست و مخالف ثبت نام است ، این می تواند تا حدودی درخواست شما را به تأخیر بیندازد. بسیاری از مشکلات احتمالی می توانند و باید با یک فرآیند ترخیص کامل و کامل از بین بروند ، اما زمینه مخالفت بالقوه زیاد و گاه دشوار است!
برنامه های چند طبقه:

برنامه هایی برای ثبت علامت تجاری


[ بازدید : 132 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 1 آبان 1398 ] [ 14:13 ] [ kimia ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر